UČENCI: 3. C RAZRED

MENTORICA: SIMONA KOKALJ

Naš medvedek

Nekega torka nas je naša učiteljica vprašala, če bi sodelovali v projektu MEDVEDEK. Najprej smo jo vprašali, kaj to sploh je. Ko nam je vse lepo razložila, smo vsi v en glas odgovorili “DA”.

Čez približno tri tedne nam je učiteljica povedala, da bomo naslednji dan dobili medvedka, ki nam ga bo kupila.

Urški so se kar naenkrat zasvetile oči. Učiteljica se je zato odločila, da bo prva medvedka domov odnesla Urška.

Učiteljica nam je z veseljem razložila, zakaj je izbrala prav tega medvedka, ki nas vsak dan spremlja pei pouku. Dejala je, da jo je medvedek na polici v trgovini gledal tako lepo in prijazno, da je takoj vedela, da bo šel z njo v šolo in da se bo med nami učenci prav zabaval.

Mislim, da se medvedek v našem razredu počuti lepo, čeprav smo ponavadi preglasni. Medvedek nas vsako uro opazuje. Sedi na katedru, kjer sedi tudi učiteljica.

Kako naš medvedek preživlja dneve v našem razredu in pri nas doma, boste pa še izvedeli, velja !

Anita

Medvedek!

Sem Urška Potrebuješ. Medvedka sem dobila prva v razredu. Zelo sem ga bila vesela. Sestavila sva križanko, slikala sva se in igrala. Mislim, da je imel sladke sanje.

Urška

Sem Mojca Guzelj. Živim na Sv. Barbari 7. Hodim v 3. C razred. Medvedka pa sem dobila po pouku. Zelo sem ga bila vesela. Ko sva prišla domov, sem se mu predstavila, tako da je sploh vedel, kako mi je ime.Ko je bilo kosilo,sem ga nesla s seboj, ampak ni jedel. Po kosilu sva odšla v sobo. V sobi sva naredila in rešila križanko in rebus. Z medvedkom sem poskusila pisati, samo ni mogel. Zvečer sva gledala televizijo. Po televiziji sva gledala film, ki ni trajal dolgo časa. Preoblekla sem se v spalno srajco, medvedka pa sem položila na posteljo. Potem sva zaspala.

Zjutraj naju je zbudil radio. Medvedka sem dala v vrečko in odšla v šolo.

Mojca

Medvedek!

Jaz sem Urša ! Stara sem 9 let. Stanujem v bloku. Hodim v 3. razred. Rada hodim v šolo.

V šoli imam najraje telovadbo, glasbo in matematiko. Tudi slovenščina in spoznavanje narave in družbe sta mi všeč. Največ težav imam pri slovenščini, ker premalo berem.

V petek, ko je bilo konec pouka, mi je učiteljica dala medvedka. Zelo sem ga bila vesela. Odnesla sem ga domov . Takoj sva naredila domačo nalogo. Potem sva se igrala igro Človek ne jezi se in Monopoli. Zelo sva se zabavala. Začelo se je mračiti. Šla sva v dnevno sobo in prižgala televizor. Gledala sva oddajo Petka. Po končani oddaji sva šla v posteljo. Pokrila sva se z odejo, si rekla lahko noč in zaspala .

Urša

Medvedek pri meni na enodnevnem obisku

Ime mi je Anita. Sem v 3.c. razredu. Rodila sem se 14 sebtembra. Stara sem 9 let. Zelo rada pojem in pišem spise. Prišel je čas , da se lepi, svetlo rjavi medvedek oglasi pri meni doma. Pred mano so medvedka že dobile nekatere sošolke oziroma prijateljice. Za en dan sem medvedku dala ime Brundo. Okoli vratu ima temno rdečo pentljico. Skupaj sva sestavila pesmico.

MEDO

Kdo je ta debelušček,

ki tak mehek ima trebušček?

To je medo sladkosnedo,

ki rad liže med.

Tisti dan sva gledala televizijo in jedla čips. Skupaj sva risala medvedka, miško in zajčka. H kosilu ga rajši nisem vzela, ker bi se umazal. Igrala sva se igro Človek ne jezi se. Čez čas sva gledala risanko Super medvedek. Ko se je risanka končala, sva pojedla vsak košček potice in popila skodelico čaja. Oblekla sva si spalno srajco,očistila zobe in obraz. V postelji sem ga objela in sva zaspala. Ponoči sem sanjala sanje o medvedku, ki je bil moj najboljši prijatelj. Imel je rdečo pentljo kot medvedek , ki je pri meni doma. Zjutraj sva se zbudila, se oblekla in odkorakala v šolo.

Anita

Dan z medvedvedkom

Živjo medvedek! Jaz sem Mohor. Kdo si pa ti? Živim v Brodeh. Hodim v 3.c razred osnovne šole Petra Kavčiča v Škofji Loki. Zelo rad sem v naravi in se igram s prijatelji. Vozim se s kolesom, grem se igro Med dvema ognjema, igram nogomet, najraje pa košarko. V šoli hodim k računalniškemu krožku in tabornikom.

Mojemu prijatelju je ime Filip. Ko sem ga prinesel domov, ga je takoj hotel vzeti moj bratec Tomaž. Vendar Filip ni hotel k njemu. Raje je bil pri meni. Najprej sva naredila domačo nalogo. Pri kosilu je sedel v Tomaževem stolu in je imel slinček, da se ne bi preveč umazal. Po kosilu sva pomagala pospraviti posodo in odnesla smeti. Potem sva se igrala do večera. Filip pa je najbolj užival, ko sem mu bral knjigo Tolminski punt. Zvečer sva zgodaj odšla spat, ker sva bila zelo utrujena.

Zjutraj sva jedla evrokrem in pila kakao. Filip je rekel, da je zelo dobro. Najbolj pa se je veselil, da se bo že spet peljal z avtobusom.

Mohor

Medvedek

Sem Matej Frlan. Hodim v 3.razred OŠ Petra Kavčiča v Škofji Loki. Nekega dne sem prišel v šolo in tam me je pred vhodnimi vrati čakal medvedek .Rekel sem mu, naj se skrije pred razredom kar na toplo in me tam počaka. Ko je bilo konec pouka, je pritekel k meni in hitro sem ga skril v torbo . Z medvedkom sva prišla domov in revežu sem dal najprej jesti, da je prišel malo k sebi .Potem sva se igrala celo popoldne. Nekaj dni je ostal pri meni, a mu je postalo dolgčas po medvedkih prijateljih. Nesel sem ga nazaj v šolo.

Matej F.

Medvedek bingo

Medvedek Bingo, jaz sem Anže. Hodim v tretji razred. Rad gledam televizijo in se učim.

Skupaj z Bingotom sva naredila nalogo iz matematike. Potem je z mano jedel. Šla sva v sobo. S seboj sva nesla kokice in na televiziji gledala Esmeraldo. Ko se je Esmeralda končala, sva se šla učiti SND. Ko sva se naučila SND, sva se v otroški sobi igrala Človek ne jezi se. Počasi se je začelo mračiti. Madvedek je bil zelo zaspan prav tako tudi jaz. Šla sva spat.

Ko sva se zbudila, je bilo jutro, umila sva si zobe in odšla v šolo.

Anže

Medvedek pri meni doma

Sem Luka iz 3. razreda. Zelo rad sestavljam modelčke iz lesa. Za rojstne dneve sem z njimi razveselil prijatelje. V postelji rad berem, nepogrešljiv je tudi moj plišasti medvedek.

Ko pa sem dobil še medvedka Emila, sta si delala družbo. V petek sva z Emilom pojedla kosilo. Popoldne sva preživela pri stricu Gregorju prijetno urico pred računalnikom, kjer mi je pomagal risati. Ker je teta ravno imela rojstni dan, sva ji naredila darilo, ki ga je bila zelo vesela. Ker nas je bilo več otrok, Emilu ni bilo dolgčas. Jedla sva biftek in tortico. Zvečer sva šla pozno spat.

Ko sva se v soboto zjutraj zbudila, sva pospravila sobo. Mami je bila nad Emilovo pomočjo zelo navdušena, saj sva delo dobro opravila. Zaradi prehlada sva popoldne preživela v dnevni sobi. Tudi to noč mi je delal družbo v postelji. Bilo je prav prijetno toplo.

Že je bila tu nedelja - zadnji dan druženja z Emilom. Po nedeljskem kosilu sva iz lego kock sestavila velik grad. Popoldne smo se odpravili k stari mami in atu. Emila smo seveda vzeli s seboj. Zvečer sva si z Emilom ogledala rokomet, a najino navijanje ni dosti pomagalo. Po večerji in umivanju sva šla še zadnjič skupaj spat. V ponedeljek zjutraj sem moral Emila vrniti učiteljici. Bilo je res prijetno preživeti vikend z novim prijateljem. Upam, da se bova kmalu srečala.

Luka

DAN Z MEDVEDKOM

Opisala vam bom dan z medvedkom pri meni doma, kaj vse sva počela in doživela. Spoznala sva se že v šoli. Po pouku sva skupaj odšla na avtobus. Že na avtobusu je spoznal moje najboljše prijateljice. Prispela sva domov in pokazala, sem mu svojo sobo. Zelo se je razveseli, ko je zvedel, da bo spal zraven mene. Pomagal mi je pri domači nalogi, vmes pa se je igral z barbikami. Prišel je čas kosila, kjer se je medvedek skorajda prenajedel. Šla sva na dvorišče. Tam sva spoznala muco, kateri sva se zelo nasmejala. Ker se je stemnilo, sva odšla gledat televizijo.V želodcu nama je začelo kruliti, zato nama je mami skuhala polento. Umila sva si zobe in odšla spat.

Zjutraj sva se naspana in vesela vrnila v šolo.

Anja

MEDVEDEK TAČEK

Ime mi je Nina in sem učenka 3.c razreda. Moj najljubši predmet je glasbena vzgoja. Rada imam pliš, vendar plišastih igrač ne morem imeti pri sebi pod odejo, ker sem alergična na pliš.Vsak večer jih opazujem, kako me gledajo z omare.

V šoli sem dobila plišastega medvedka, ki sem ga smela nesti domov za en dan. Že po poti sem mu dala ime Taček. Domov sem ga nesla v vrečki, iz katere me je vso pot veselo gledal. Prvo najino srečanje doma je bilo kosilo. Jedli smo zelenjavno juho. Taček se je upiral, da ni lačen. Dedi se ga je naveličal, zato ga je posedel pod klop. Prav kmalu se je prikobacal izpod klopi in obljubil, da bo jedel. Za sladico sem mu obljubila hruškov kompot. Ko je pojedel juho, ga je dobil. Po kosilu sem želela, da se bi igrala. Taček me je opomnil , da bova najprej delala domačo nalogo. V pomoč mi ni bil veliko, ker o matematiki nima pojma. Popoldne sem mu predstavila svoje prijatelje. Igrali in zabavali smo se do večera. Pri večerji je pojedel samo eno žlico medu. Odpravila sva se spat. Tisto noč sem ga na skrivaj vzela pod odejo.Čeprav me je ponoči vse srbelo, mi je bilo lepo.

Zjutraj sem ga s težkim srcem odnesla nazaj v šolo. Nikoli ga ne bom pozabila.

Nina

MEDVEDKOV DAN

Živjo! Jaz sem Tatjana , stanujem v Brodeh. Na obisk bo prišel medvedek Simba. Zelo težko ga že čakam. Ko je prišel k meni, me je vprašal, katere domače živali imam. Povedala sem mu, da imamo: psa Lejlo, mucka Feliksa, papagaja Pepija, zajčke in purane. Pokazala sem mu, kako je treba živali hraniti. Zajčki morajo imeti vodo in seno, včasih tudi kruh in brikete. Purani pa vodo, pesek in krmila. Pes in mucek pa imata najraje toplo mleko. Vprašala sem Simbo, koliko je star. Odgovoril mi je:” Star sem 8 let”. Odgovorila sem :” O to je pa veliko .” Ko se je medvedek Simba naveličal biti zunaj, sva odšla v hišo. Pokazala sem mu, kje je moja soba. Potem sva se šla igrati igro Človek ne jezi se. Kmalu se je zmračilo, odšla sva v kuhinjo večerjat. Večerja nama je bila zelo všeč. Po večerji sva odšla v dnevno sobo, prižgala sva televizijo in pogledala risanko. Po risanki sva odšla spat. Drugo jutro sva z medvedkom odšla v šolo.

Tatjana

MEDVEDEK

Živjo! Ime mi je Špela. Sem zelo oddaljena od šole. Ta kraj se imenuje Sv. Ožbolt. Rojena sem 2.5.1990.

Danes je prav poseben dan za naju. Igrala se bova, gledala televizijo, šla bova ven in se sankala. Spal boš na moji postelji. Predstavila ti bom svojo sestro in brata. Sestri je ime Lidija, bratu pa Andrej. Jutri bomo vstali, se najedli in odpeljali na avtobusno postajo. Z avtobusom se bomo odpeljali proti šoli. Vmes pa bomo še pobirali šolarje.

Prišla sva domov, se najedla in hitro sva šla k bratrancu. Tam sva naredila nalogo iz matematike in slovenščine. Mami je šla v Škofjo Loko. Domov je prišla teta z njenima otrokoma. Ko sem naredila nalogo, smo se igrali in podajali z avtomobilčkom. Igrali smo se s plišastim igračkami. Prišla je mami in odpeljali smo se domov. Pojedla sva in odšla spat.

Špela

Medvedek

Živjo ! Sem Iztok Sovinc. Sem zelo živahen fant. Rad se igram in tekam okoli. Skupaj bova preživela današnji dan. Rad bi te odnesel na sneg, pa se bojim, da bi se zmočil.

Prosim,če mi pomagaš pri domači nalogi, potem se bova skupaj igrala. Sedaj, ko si mi pomagal pri nalogi, se pojdi odpočit, jaz pa se grem sankat.

No tako, pa sem nazaj. Upam,da se nisi preveč dolgočasil. Zunaj na snegu je čas hitro mineval. Pridi,na televiziji je oddaja za otroke. Pogledala bova še risanko, potem povečerjala, se umila in odšla v posteljo. Prebral ti bom zgodbico, če boš hotel tudi dve, potem pa bova zaspala. Komaj čakam, da te objamem in stisnem k sebi. Tako si mehek in puhast. Vem, da bom dobro spal,ker si ti ob meni.

Iztok

Naj se predstavim

Sem Jaka Škrlec, stanujem v Bodovljah, v hiši z velikim vrtom. V naši družini smo Jaka, Gašper, mami in ati. Hišo nam pazi kuža Max. Ko sem izvedel, da bom kmalu dobil medvedka, sem težko čakal. Najbolj sem bil vesel, ker sem ga dobil čez soboto in nedeljo.

Ko sem ga prinesel domov, sem ga najprej nesel pokazati stari mami. Tam sva bila tudi na kosilu. Ko sem ga prinesel nazaj domov, sem ga seznanil s svojimi domačimi, nato pa sva se šla sankat. Da se ne bi umazal, sem ga dal v nahrbtnik. Zvečer sva si skupaj ogledala nekaj risank, potem pa sem mu povedal pravljico in skupaj sva zaspala. Naslednji dan je minil zelo hitro. V družbi z medvedkom mi je bilo zelo lepo.

Upam, da boš tudi ti tako užival v medvedkovi družbi.

Jaka

Medvedek Piki pri meni na obisku

Sem Neža . Ko sva z medvedkom Pikijem prišla domov , je moj bratec želel imeti takega medvedka. Mami mu je rekla, da ga bo dobil za Miklavža. In res ga je dobil za Miklavža. Tisti dan sva se igrala , gledala televizijo in šla ven. Zvečer sva šla spat. Zjutraj, ko sva se zbudila, sem ga dala v vrečo in skupaj sva odšla v šolo.

Neža

Medvedek

Sem Peter Tavčar . Hodim v tretji c razred osnovne šole Petra Kavčiča. Doma sem v Sopotnici. Ker sem oddaljen, se vozim s kombijem. Imam še starejšega brata in sestro. Doma imamo kmetijo. Rad imam živali. Veliko se igram s psom. Doma v stanovanju pa imam “skakača” . Ta mi vzame veliko časa. Ko ga spustim iz kletke, se igrava - o že majhna nepozornost, pa ga ni več. Veliko časa potrebujem, da ga ulovim.

Ko sem bil še čisto majhen, sem dobil plišastega medvedka. Vedno me spremlja. V postelji se pogovarjava o dogodivščinah tistega dne. Moj medvedek Panda pa je dobil še enega prijatelja - prinesel sem ga iz šole. Skupaj smo preživeli popoldan. Naslednje jutro pa sem se poslovil: “Lep pozdrav medvedek.”

Peter

Medvedek pri meni doma

Prišel je četrtek in jaz sem moral vzeti medvedka domov. Ves čas me je spraševal, kdaj bova šla domov. Ko sva prišla domov, sva si odpočila. Potem sva pojedla kosilo. Po kosilu sva odšla v mojo sobo. Medvedek si je ogledal moje stvari in z mojim medvedkom Piki Jakobom sta malo poklepetala. Jaz pa sem ta čas delal domačo nalogo. Potem smo se vsi malo poigrali s kockami in jojoti. Po večerji sva odšla spat. Medvedek je spal z mojim Piki Jakobom. Naslednji dan sva se vrnila v šolo. Še prej pa sva prebrala pesmico o medvedku, ki sem jo našel sam.

Gašper

Medo, medo, katastrofa,

neusmiljen je ta svet,

silna mu deževna ploha

je odplaknila ves med.

Potolaži se, medvedek,

saj bo spet dovolj medu,

ko čebele bodo zbežale

spet bo cvetnega prahu.

A če kradeš, lenuhariš,

vedi, da boš kaznovan

in da vsakič za tatovi

boš opikan in pregnan.

Medvedek Runo

Prišel je ponedeljek, ko sem dobil medvedka. Ime sem mu dal Runo. Ko sem prišel domov,je bila mami zelo presenečena. Mislila je, da sem ji ga kupil. Povedal sem ji, da bom napisal zgodbico o njem. Bratec Peter ga je imel zelo rad. Bil je rjave barve.

Po kosilu sva se toplo oblekla in šla ven. Naredila sva velikega sneženega moža. Nato sem se šel smučati, medo Runo pa se je sankal. Kmalu sva se naveličala sankanja in smučanja, zato sva šla v gozd po novoletno jelko. Tisto, ki jo je zagledal medo Runo, sva odsekala. Prinesla sva jo domov in nesla v sobo. Naredila sva okraske ter jo okrasila. Mamica naju je poklicala k večerji.

Po večerji sva ji pokazala okrašeno novoletno jelko. Pohvalila naju je. Bila sva zelo utrujena in zadovoljna, ker sva tako lepo preživela dan.

Nejc

Medvedek Brundo

Jaz sem Matej. Zelo rad hodim v šolo, saj vsak dan izvem kaj novega. Zelo rad se vozim s kolesom po vaških poteh. Star sem 9 let in obiskujem tretji razred. Imam dva brata. Velikokrat jima nagajam, zato jih dobim po riti.

Medvedek Brundo je bil pri meni tri dni. Bilo je zelo zabavno, saj je brat Dušan imel rojstni dan. K njemu so prišli trije sošolci: Žiga, Anže in Matej. Celo dopoldne smo se zabavali in jedli pico. Zunaj na snegu smo se igrali hokej. Medvedek Brundo je bil zelo dober sodnik, ker ni goljufal.

Matej M.

MEDVEDEK

Sem Katja Koblar. Obiskujem 3.c. razred osnovne šole Petra Kavčiča v Škofji Loki. V našem razredu je 25 učencev in prijazna učiteljica Simona. Smo razred vozačev, zato se tudi jaz vozim s kombijem.

Doma sem na Svetem Ožboltu. V hiši živimo brat Simon, ati, mami in jaz. Imamo pa tudi majhnega hrčka in psa Tajsona, s katerim se zelo rada igram. Rada imam tudi druge igrače, najrajši pa imam plišastega medvedka.

Po kosilu sva z medvedkom naredila domačo nalogo in se šla igrat v iglu. Ta iglu smo naredili ati, brat in jaz. Igrala sva se do večera. Nato naju je začelo zebsti, zato sem ga odnesla v sobo. Skupaj sva prebrala knjigo Kremenčkovi. Po večerji sva si umila zobe in se skrila pod toplo odejo.

Katja

Medvedek Timi

Če spoznaš prijatelja, se mu moraš najprej predstaviti. Ime mi je Neja, pišem se Kržišnik. Doma sem v Hrastnici. Hodim v 3. razred.

Skupaj sva sestavila dve uganki, ki se glasita takole:

Velik kosmatinko -

Velik in kosmat,

brunda gunda

med ukrade rad.

debelinko.

Brunda pa za dva,

vse boji se ga..

Pomagal mi je narediti domačo nalogo. Ali veste kaj sva delala celo popoldne? Zabavala sva se, kolikor sva se le mogla. Zelo sva bila utrujena, zato sva se odpravila spat. Ko sva se zjutraj prebudila, sva pojedla, umila zobe in obraz. Lepo sva se počesala in odšla v šolo.

Neja

MEDVEDEK NA OBISKU

Ime mi je Alenka, pišem se Bradeško. Stanujem v vasi, ki se imenuje Svetega Petra hrib. Vas leži v začetku Poljanske doline. Obiskujem 3.c razred na osnovni šoli Petra Kavčiča v Škofji Loki. Moja učiteljica je Simona Kokalj. S sošolci in sošolkami se zelo dobro razumemo. Do šole imam šest kilometrov, zato se vsak dan vozim iz šole in v šolo s kombijem.

Ko pridem iz šole, imam kosilo. Po kosilu pa se učim in naredim domačo nalogo. Kadar pa sem prosta, se s sestro igrava razne igre. Včasih pa po televiziji gledam risanke. V šoli obiskujem tudi krožek iz računalništva.

V četrtek pa je bil pri meni na obisku medvedek. Skupaj sva se sankala in skakala po snegu. Potem sva še poslušala pravljico. Zvečer sva se poslovila in naslednji dan sem ga nesla nazaj v šolo.

Alenka

Srečanje z medvedkom

Hitim proti šoli in te zagledam. Dobro jutro! Sem Sabina, doma iz Sopotnice. Kdo si pa ti? Odgovora ni. Hodim v tretji razred in danes gremo v Sorico. Ali greš z menoj? “Z veseljem”, je dejal in si potegnil kapo z glave. Dala sem ga v nahrbtnik in odšla v šolo . Imel je rjave oči, kratko dlako, pod vratom mašnjico, skratka bil je zanimiv.

Po končanem pouku je medvedek odšel z menoj domov. Skupaj sva se igrala in pogovarjala. Bil je vesel in zadovoljen. Prav nič mi ni nagajal.

V ponedeljek je odšel z menoj v šolo. Dobil si je novega prijatelja in z njim odšel domov.

Sabina

Medvedek in jaz

Sem Tine Jurčič. Doma sem v Bodovljah. Bil je zadnji čas, da se srečam z medvedkom. V šoli sem ga dobil zadnjo uro in ga nesel domov.

Doma sva najprej naredila nalogo. Prišel je Miha, da se greva sankat. Začelo je nas zebsti, zato sva z medvedkom odšla na toplo v hišo. V moji sobi sva nato igrala igrice na računalniku. Po večerji sva gledala film Komisar Reks. Postala sva zaspana, zato sva se umila in odšla spat. Zjutraj sem nesel medvedka v šolo in ga položil na mizo. Poslovila sem se od njega.

Lepo je imeti prijatelja, ki je vedno s teboj.

Tine

Medvedek

Ime mi je Damjan, pišem se Balažic. Zelo rad gledam televizijo in poslušam radio. Sem tabornik. Obiskujem krožek računalništva. Rojstni dan imam 19. avgusta. Tudi s kolesom se rad vozim.

Živim v Gabrku. Hodim v šolo Petra Kavčiča. V šolo se vozim z avtobusom.

Ko sva z medvedkom prišla domov, sva pojedla kosilo. Potem mi je pomagal pri domači nalogi. Odšel sem k tabornikom in ta čas je bil doma pri mami. Ko sem prišel domov, sva sestavila še križanko.