OŠ FRANCETA PREŠERNA - PODRUŽNICA KOKRICA

Pozdravljeni tretješolci!

Tudi mi smo učenci tretjega razreda. Naša šola stoji na Kokrici, ki leži severno od Kranja. Vanjo hodimo učenci s Kokrice, Mlake, Bobovka, Srakovelj in Tatinca. Približno sto metrov od naše šole teče rečica Kokrica, po kateri je vas dobila tudi ime. Ena od značilnosti naše okolice je Čukova jama v kateri ležita dve jezerci. Tam so ob kopanju gline našli okostje mamuta. Mi se pa poleti tam kopamo, pozimi pa drsamo. Ko smo se odločili za sodelovanje v projektu Medvedek bere, se nismo mogli odločiti za ime našega medvedka. Nekateri so predlagali ime Godrnjavček, drugi Glavca. Nazadnje smo se odločili, da ga lahko po želji kličemo Godrnjavček, Glavca ali Godrnjavček-Glavca.Upamo, da mu boste prebrali veliko zgodb in nam ga kmalu vrnili. Tudi mi se bomo potrudili in z vašim lepo ravnali ter ga vam čimprej vrnili.

Lepo vas pozdravljamo skupaj z učiteljem Andrejem Bitencem.

MOJ PRIJATELJ GODRNJAVČEK - GLAVCA

Takoj, ko sem prišel domov, sem pokazal domačim svojega novega prijatelja Godrnjavčka - Glavco. Najbolj se ga je razveselila sestrica Neja. Bil sem lačen, zato sem jedel napolitanke in popil kozarec soka. Potem sem naredil domačo nalogo, medvedek pa je sedel na moji mizi in me gledal. Ko sem naredil nalogo, sem medvedku pokazal svoj dom. Potem sva odšla k bratrancema Lovru in Blažu. Tam smo imeli kviz. Z medvedkom sva odšla k babici in dedku. Zvečer mi je mami pregledala nalogo, učil sem se računati in naredil sem tudi nekaj matematičnih vaj. Medvedku sem nato prebral pesem Otona Župančiča z naslovom Oblaka. Z Nejo, mamico in medvedkom smo povečerjali, si umili noge in zobke ter odšli v mojo posteljo. Medvedku sem prebral knjigo. Vsi so me tiho poslušali. Mami je odnesla Nejo v njeno posteljico, jaz pa sem k sebi stisnil medvedka in zaspal. Zjutraj sem vstal, se umil in pojedel zajtrk. Medvedek me je ves čas opazoval. Z Godrnjavčkom sva odšla k teti Meri in bratrancu Lovru. Tudi Lovro je imel na obisku novega šolskega prijatelja, medvedka Mikija. Skupaj smo se igrali. Imeli smo se lepo. Babica je skuhala kosilo. Pojedel sem kosilo, se umil in odšel v šolo. Z medvedkom Godrnjavčkom - Glavco sem se imel zelo lepo. Čas z njim je zelo hitro minil.

ANŽE CUNK

Z Godrnjavčkom sva v petek kakšno urico po šoli odšla na tekmo v plavanju na bazenu v Kranju. Tam sva gledala fante in punce, med njimi sem bila tudi jaz. Ko je bilo tekme konec, sva šla v glasbeno šolo. Tam je poslušal, kako se igra sintesajzer. Ure je bilo konec. Med potjo mi je medvedek povedal, da mu je bila glasba zelo všeč. Prišla sva domov in šla spat. V soboto ob devetih zjutraj sva odšla na vajo v šolo. Tam je gledal, kako igramo igrici Strah in Strašilo Motovilo. Upam, da sta bili igrici Godrnjavčku všeč. Potem sva šla domov. Ob petih popoldne smo se odpeljali z medvedkom k moji stari mami, ki je doma v Begunjah. Tam smo se sankali z mojim bratrancem, sestrično in seveda z medvedkom. Ko smo se nasankali, smo odšli domov in se tam še malo poigrali. Potem smo se odpeljali na Kokrico. V nedeljo je k meni prišla sošolka Ana. Z medvedkom sva se igrali šolo. Popoldne pa smo se odpravili vsi skupaj na sneg, kjer smo se sankali.Tako sem z Godrnjavčkom preživela lepe dneve in upam, da jih bova še kdaj.

URŠA MOHORIČ

Po pouku so me prišli iskat. Z Godrnjavčkom so naju peljali v glasbeno šolo. Pokazal sem ga učiteljici. Potem je sedel na klavir in poslušal. Pol ure je sedel in poslušal. Ko je bilo konec, sva odšla iz učilnice. Na hodniku je stal očka, ki ga kličem OKI. Usedli smo se v avto in se odpeljali k zdravniku po mamico, ki jo kličem MAMI. Nato smo se odpeljali še v steklarstvo, potem pa domov. Doma sva se z Godrnjavčkom usedla na kavč in gledala televizijo. Sestra Tjaša je imela čajno zabavo s svojimi medvedki. Godrnjavčku je predstavila medvede. Rekla je: “To je Mohor, to Miha, to Plavko in to je Brundek.” Ko je bilo zabave konec, sva z medvedkom igrala GAME BOY. Tako se je iztekel dan. Naslednje jutro je hitro minilo in že sva morala v šolo.

MATEVŽ VUGRIN

V šoli sva se spoznala. Majhen in prijeten plišasti medo je. Ime mu je Godrnjavček. Iz šole sva odšla domov. Doma sem mu razkazala svoj dom. Sedla sva za mizo in se do sitega najedla. Medo je bil tako utrujen, da je takoj zaspal. Odnesla sem ga v posteljo. Ko sem delala domače nalogo se zbudil in prav radovedno gledal okoli sebe. Vzela sem ga v naročje in mu razkazala, kje je. Potem sva se skupaj učila pesmico Krokodili. Ko sem jaz končala z domačo nalogo, sem mu prebrala lepo zgodbico Zajci proti zajcem. Malo sva še pogledala televizijo in nato odšla v kopalnico. Lepo sva se umila in odšla v posteljo. Tam sem mu prebrala še eno zgodbico, med katero je sladko zaspal. Tudi sama sem odložila knjigo in zaspala. Zjutraj naju je zbudila budilka in po dobrem zajtrku sva odšla v šolo. Tako se je za naju končal čudovit dan, ki se ga bom še dolgo spominjala.

POLONA KOPAČ

Zelo sem se veselila srečanja z mojim novim prijateljem Godrnjavčkom.Ko sem prišla domov, sem mu najprej pokazala svojo sobo. Povedala sem mu, kaj je za domačo nalogo. Usedel se je poleg mene in mi pomagal. Ko so prišli domov ostali člani naše družine, so se z Godrnjavčkom malo poigrali. Nato sva se učila pesmico. Zelo hitro sem jo znala. Tudi Flora je komaj čakala, da smo se skupaj igrali. Flora je moja mala igrača - koza. Ko je bila ura osem, sva šla spat. Nekaj časa sva se pogovarjala. Ko sem zaspala jaz, je tudi on.Naslednji dan sem ga odnesla v šolo. Poslovila sva se in odšel je z drugo sošolko.

MARUŠA GORNIK

Takoj, ko sem prišel domov, sem pokazal mojega novega prijatelja medvedka Godrnjavčka-Glavco vsem domačim. Potem sem naredil nalogo in šel ven. Ko sva prišla noter sem se umil. Čez pol ure pa sva šla z medvedkom spat. Medvedek celo noč ni spal, zato pa se zjutraj zbudil šele ob desetih. Nato smo šli s sestrico Niko gledati televizijo. Ko pa je bila ura dvanajst sem se pripravil za šolo. Tako sem preživel en dan v družbi z medvedkom Godrnjavčkom-Glavco.

ALEŠ BOKALJ

Ko sem Godrnjavčka prinesla domov, sem ga najprej predstavila moji mamici in očku. Potem sva z Godrnjavčkom naredila domačo nalogo. Ko sva jo naredila, sva pojedla večerjo. Odpravila sva se spat. V soboto zjutraj sem morala v šolo. Godrnjavček pa je ostal pri mamici. Ko sem prišla domov, sva se začela igrati. Igrala sva se zelo dolgo. Mami naju je poklicala na kosilo. Ko sva pojedla kosilo, sva se posladkala z litrom medu in potem poklicala mojo babico. Z mamico smo se odpravili na sprehod. Prišli smo s sprehoda. Stekla sva v sobo in se začela igrati. Ko sva se nehala igrati, sva pogledala televizijo. Šla sva po večerjo. Ko sva jo pojedla, sva še malo pogledala televizijo in šla spat. Tako sva se najedla, da nisva mogla zaspati, zato pa sem mu prebrala zgodbico. Potem pa sva zaspala.V nedeljo zjutraj sem šla ob deveti uri k maši. Godrnjavček pa je še spal. Ko sem prišla domov, smo dobili obiske. Popoldne smo se odpravili na obisk k prijateljem. Ko smo prišli domov, je bil že večer. Zato sva šla z Godrnjavčkom takoj spat. Zjutraj sva se zbudila, si umila obraz in zobke in potem odšla v šolo.

ŠPELA KRŽAN

Moj novi prijatelj Godrnjavček je prišel z menoj domov. Doma sem ga najprej predstavila svojemu atku, potem babici in dedku, nazadnje pa sestrici in mamici. Sestrici je bil Godrnjavček zelo všeč. Godrnjavček mi je rekel, da imam zelo prijazno družino. Ob pol sedmih zvečer je bil Godrnjavček neznansko lačen in žejen. Dala sem mu med in mleko. To mu je bilo zelo všeč. Ko je pojedel in popil, sem mu predstavila še hrčka Srečka in ribico Ficka. Srečko mu je bil posebej všeč. Ob pol devetih zvečer je postal zaspan. Dala sem ga v posteljo. Skupaj sva zaspala. Zjutraj sem se pripravila, vzela Godrnjavčka in ga odnesla nazaj v šolo.

MONIKA BITENC

Današnji dan mi je bil zelo všeč, to pa zato, ker sem iz šole domov prinesla lepega plišastega medvedka. Ime mu je Godrnjavček. Takoj, ko sem prišla iz šole, sem ga pokazala vsem domačim. Nato sem ga nesla v svojo sobo, da spozna ostale igrače in moji vodni želvi Tora in Ponča. Nato sva pojedla kosilo in odšla igrati igrice na računalniku. Ura je bila ena in morala sem narediti domačo nalogo, medvedek pa se je igral z ostalimi igračami. Najbolje sta se razumela z medvedkom Gundijem in psičkom Pafijem. Vse dokler nisem naredila domače naloge, so se igrali z igračkami iz Kinder jajčkov, ki jih imam zelo veliko. Potem smo ves čas igrali karte, se lovili in skrivali ter pogovarjali. Ko sta se očka in mamica vrnila iz službe, mi je mami pregledala nalogo, nato pa smo se odpeljali k babici. Tudi nje je bil, kot vsem ostalim, medvedek zelo vščeč. Nekaj časa smo ostali pri njej, nato pa sta me oči in mami odpeljala na krožek, medvedka pa k Gundiju in Pafiju. Ko sem se vrnila je bilo že pozno, da sem se samo stuširala in smo vsi lepo zaspali.Čeprav sem imela medvedka samo en dan, sem se imela z njim nadvse lepo.

URŠA RIHTARŠIČ

V petek, ko sva z Glavco prišla domov, sem mu pokazala hrčka Hrčija. Hrči in Glavca sta postala prijatelja. Zvečer, ko je videl knjigo, je skočil k njej in rekel, naj mu jo preberem. V dveh dneh sva jo malo prebrala. Drugi dan sva gledala televizijo in se igrala moje najljubše igre. Čez nekaj ur sva priredila piknik v sobi. Potem sva brala knjigo. Nazadnje sva odšla k piščancem. Videl je petnajst piščancev. Naslednje jutro sva si umila zobe in pospravila sobo. Kakšen nered je bil. Nato sva se igrala. Kosilo je zelo rad pojedel. Po kosilu sva šla ven na svež zrak. Doma sem morala narediti nalogo, on pa se igral s hrčkom. Ker nisva več vedela, kaj bi, sva hodila gor in dol. Glavca je bil priden medvedek.

ANA HAMZAJ

Ko sem prišel iz šole, smo z mamico, dojenčkom in Glavco odšli na sprehod. Med potjo smo se ustavili v trgovini. Doma sva z Glavco malo počivala, potem pa sem naredil nalogo. Do pol petih sem gledal televizijo, potem pa sestavljal iz lego kock. Ob šestih sem šel z Glavco na vajo za igrico. Ko sem prišel domov, sem večerjal. Po večerji sem gledal film. Film je bil dober, ampak mi je to veselje pokvaril oči, ki mi je rekel, da moram iti spat. Glavca je bil zelo vesel, ker sem mu prebral zgodbico o vili Beti. Glavca je spal zraven mene. Zjutraj sva šla v šolo in tako je minil en dan z medvedkom.

MILAN GRAH

Z Godrnjavčkom sva skupaj odšla iz šole . Ko sva prišla domov, sva začela delati nalogo. Spoznal pa je tudi svojo prijateljico Godrnjavčko, ki sem jo dobila za rojstni dan. Potem sva pojedla kosilo. S kosilom je bil zelo zadovoljen. Po kosilu sva se začela igrati. Igrala sva se človek ne jezi se. Naučila sem ga tudi igro: Grad duhov.Bilo je zelo zanimivo in čisto prehitro je bila večerja. Po večerji sva se umila in odšla spat. Godrnjavčku sem pripravila svojo posteljo. Ker ni mogel zaspati, sem mu prebrala še eno poglavje v knjigi Lukec in njegov škorec. Bil je zelo utrujen, zato je kmalu zaspal.

LEA STRNIŠA

Pri nas v razredu imamo tudi plišastega medvedka po imenu Godrnjavček - Glavca. Dogovorili smo se, da bo vsak dan obiskal enega od učencev. Včeraj je šel z menoj domov. Doma najprej mamici predstavim mojega novega prijatelja. Pišem domačo nalogo, on me pa tiho opazuje. V roki drži knjigo. Po končani nalogi, so bile na vrsti igre z računalnikom. Glavci ni šlo najbolje od rok. Igrala sva se tudi Človek ne jezi se. Kmalu naju je mamica poklicala k večerji. Medvedu večerja ni teknila. Po tuširanju sva se z Glavco odpravila v posteljo. Bral sem mu knjigo Gospod Hudournik. Knjiga mu je bila zelo všeč. Ob branju oba zasmrčiva. Po zajtrku me je prosil, da mu še malo preberem iz knjige. Sledila je zopet igra in kosilo. Po kosilu sva se odpravila v šolo.

BOŠTJAN BREZAR

V šoli sem dobil plišastega medvedka z imenom Godrnjavček. Je svetlo rjave barve, v roki pa drži knjigo.Doma sem mu predstavil mojega medvedka Pikija. Kmalu sta postala prijatelja in sta se skupaj igrala. Najraje sta se lovila. Popoldne so domov prišli moji starši. Predstavil sem vse člane naše družine. Pojedli smo kosilo in se odpravili v živalski vrt. Peljali smo se z avtom. V naročju sem držal oba medvedka. Med vožnjo sta bila zelo pridna in sta skozi okno opazovala okolico. Ko smo prispeli v živalski vrt, sem seveda s seboj vzel oba medvedka. Bila sta radovedna in sta pridno opazovala živali. Bližali smo se kletki z rjavimi medvedi. Nisem jima nič povedal, ampak sem jih le opazoval, kaj bosta storila, ko bosta videla pravega medveda. Takoj sta opazila, svojega živega prijatelja. Postala sta nemirna in sta mi hotela pobegniti v medvedji brlog. K sebi sem ju stisnil še tesneje in jima povedal, da so živi medvedi nevarni. Še dolgo časa sta občudovala kosmatinca. Ko se je zvečerilo, smo se odpeljali domov. Po večerji smo šli spat. Piki in Godrnjavček še dolgo nista mogla zaspati. Pogovarjala sta se o pravem medvedu. Smilil se jima je, saj živi sam v brlogu, brez prijateljev in nima svobode. Rekla sta, še sreča, da sva igrački in da vsi lepo ravnajo z nama. Žal pa se morava posloviti, vendar si bova redno dopisovala.Zjutraj sta bila čisto zaspana. Hitro sta se poslovila, potem pa sem Godrnjavčka odnesel nazaj v šolo.