Ko  sva prišla domov sva naredila nalogo. Potem sva se šla igrat. Nato sva šla k šmarnicam. Po šmarnicah sem mu prebrala zgodbico.
Alenka Avbelj

Z  medvedkom

Ko  sva  prišla  domov, sva  naredila   nalogo. Potem  sva  šla  gledat  TV.  Zvečer  sem  mu  povedal  pravljico  o Sneguljčico in   sedem  palčkov. Mačeha je Sneguljčico   napodila od doma. Sedmi  palček ji  je rekel  naj   nikomur ne  odpira  vrat. Zgodbica   se  je srečno  končala.
David  Jereb

Ko sem dobila  medvedka sem bila zelo vesela. Nato sem mu predstavila sem mu mamico in atija.Bil je zelo vesel.Prebrala sem mu pravljico o rdeči Kapici. Pravljico je z zanimanjem poslušal.
Nina Ropret

ŽIVELA JE RDEČA KAPICA.  NEKEGA DNE JE NJENA MATI REKLA NAJ GRE K BABICI IN JI NESE VINO, KOLAČEK TER JUHO. NA POTI JE SREČALA VOLKA. PREOBLEKEL SE JE V BABICO IN JO POČAKAL V BABIČNI POSTELJI.
RDEČA KAPICA JE VSTOPILA V HIŠO, SE USTRAŠILA  SE JE VOLKA IN ZBEŽALA JE DOMOV.ROK    PUHAR 1.B

VOLK IN SEDEM KOZLIČKOV

Nekoč je živela mama koza. Imela je sedem kozličkov. Nekega dne je šla mama v gozd. Prišel je volk. Odprli so mu vrata. Volk jih je požrl.
Anita Rozman

Medvedek  Pooh
V nedeljo zvečer  mi  je  Rok  prinesel  medvedka.  Medvedek  je  Francoz.

Erik   Rupnik

Sijaj sijaj sončece oj, sonce rumeno, kako bom pa sijalo, ko sem vedno žalostno. Sonce zgodaj gori gre, pastirci jokajo, bi radi še ležali pa vstati morajo. Sonce zgodaj gori gre pastirke jokajo, bi rade še ležale, pa vstati morejo. Sonce zgodaj doli gre, pastirci jokajo, bi radi domov šli, pa črede nimajo.
Janja Umnik

Medvedek
Ko  sva  bila  doma  sva  malicala  in  naredila nalogo. Potem  pa  sva  se  igrala  in  plesala. In  sva šla ven in nabirala rože. Potem pa sva šla notri in sva imela kosilo. Nato smo pregledali domačo nalogo. Nato smo se peljali s kolesom v trgovino. Potem pa sva šla spat. Zjutraj pa v šolo. Nasvidenje medvedek.

Anita Sajovec

MEDVEDEK
KO  SVA Z MEDVEDKOM PRIŠLA DOMOV,  SEM MU POKAZALA STANOVANJE. PREDEN SVA ZASPALA,  SEM MU POVEDALA PESMICO O MIHU. MIHA MIHOV JE KONJA KOVAL, KLEŠČE IZGUBIL, KLADIVO PRODAL.

NADJA PAVLINIČ

Medvedku sem povedal pravljico o Zlati ribici.

Nekoč je živel siromak ribič. Nekega dne je ujel Zlato ribi. A ta mu je svetovala: Če me spustiš ti izpolnim vsako željo. Ribič si je zaželel novo kopalno kad.
Anže Pečnik

Medvedku   sem  povedal  pravljico    o  Snegulčici  in  7   palčkov. Jereb David

Medvedku sem povedal pravljico Moja mamica. Mamica ali se greva skrivat. Prav Jan, jaz mižim.Ne jaz mižim, pravi Jan. Prav Jan. Ena, dva , tri, pet gori, skrit miži. Mogoče je za sedežno.
Bojan Kuhar

Medvedku sem povedal pesmico Jaz in ura.

Jaz in ura sva enaka,
le da ura še tiktaka.
Saj imava dva kazalca,
le da njena sta brez palca.

Tilen Žlebnik

Lepe smreke
Nekega dne  je živel oče s tremi sinovi. Nekega  dne  je odpeljal prvega sina v gozd in ga  vprašal: »Kaj bi ti naredil s temi prelepimi smrekami?« Sin mu odgovori: »Posekal bi jih.«
Simon Sekne

1.    Z medvedom Puckom sva se vozila s kolesom.

2.    Pokazal sem mu igrače.

3.    Tudi moj ata se je igral z njim.

4.    Poslušala sva radio.

5.    Vozila sva se z rolerji.